Vi arbejder med lastbiler

JH Diesel, JH Diesel Parts og HH Rental er en del af Group JRH. Vi arbejder med alt fra fabriksnye lastbiler, servicering af lastbiler, til ophug, samt køb og salg af lastbiler.

JH Diesel

JH Diesel blev grundlagt af Jesper Hansen. Værkstedsdriften blev etableret på Tyttebærvej i Ans, hvor der i foråret 2010 blev brugt nogle måneder til ombygning af lokalerne. Samme efterår blev der ansat 2 medarbejdere, hvorfra der således var 3 ansatte. Som årene er gået, er forretningen vokset støt og roligt og beskæftiger således 15 medarbejdere. JH Diesel beskæftiger sig med alt indenfor den tunge sektor, med både reparation, servicering, opbygning, udlejning og salg, af påhængsvogne og lastvogne.

JH Diesel Parts

JH Diesel Parts blev grundlagt, som AH Truck Parts, af Troels Andersen og Jesper Hansen i 2017. I 2018 ændrede ejerforholdet sig til, at det nu var ejet af Flemming Høeg og Jesper Hansen. Forretningsmodellen baserede sig i starten på salg af brugte reservedele, men som tiden er gået repræsenterer salg af nye reservedele den største del af vores omsætning. JH Diesel Parts leverer alle former for reservedele til påhængsvogne og lastvogne. JH Diesel Parts udmærker sig ved specielt dygtige reservedelsekspedienter.

HH Rental

HH Rental blev grundlagt af Henrik Hansen og Jesper Hansen i 2020. Her startedes der med 2 brugte enheder, hvorfra der efterfølgende blev indkøbt 2 fabriksnye enheder. Der er skabt gode synergier mellem værkstedsdrift og reservedelssalg, kombineret med udlejning og salg af lastvogne. I foråret 2021 stod det klart, at det primært skulle koncentrere sig om fabriksnye enheder. I sommeren 2021 blev der indkøbt 11 fabriksnye Scania trækkere på en samlet ordre. I foråret 2022 var der ordret 32 fabriksnye Scania trækkere.

Domicil Bodalen

JRH Ejendomme blev grundlagt af Susan og Claus Andersen i 2007. I 2015 ændrede ejerforholdet sig til, at den nu var ejet af Jesper Hansen. I 2021 indkøbte JRH Ejendomme en opført ejendom, på Bodalen i Ans, med henblik på etablering af 8200 m² værksted. I efteråret 2021 blev administrationsbygningen renoveret. I foråret 2022 blev der foretaget bundopbygning af udenomsarealer. Det forventes den nye domicil står klar i efteråret 2023, hvorfra koncernen kan byde sine forretningsforbindelser velkomne.

Proces

For effektiv og hurtig ordrehåndtering arbejder vi med princip om rækkefølge.

Henvendelse

Ved en henvendelse, vil du mærke vi tager hånd om den med det samme.

Planlægning

Vi planlægger din opgave - med eller uden dig, afhængig dine ønsker.

Udførelse

Vi udfører opgaven eller handlen, og sørger for relevant dokumentation herom.

Levering

Du modtager vores ydelse til aftalt tid, med effektiv afslutning og fakturering.